zaterdag 28 mei 2011

"Vergeten" Haakwerk

 Een poosje terug heeft mijn jongste dochter (17 jr.) haar kamer opgeknapt tot een heel mooie volwassen kamer en natuurlijk moest die kamer eerst leeggeruimd worden. Dan kom je van alles tegen; zo ook een heel stapeltje granny squares in de kleuren van haar "oude" kamer. Daar was ze zo'n 1,5 jaar geleden mee begonnen omdat ze haken zo leuk vond maar na een poosje is het project in de kast terecht gekomen. En om een lang verhaal kort te maken: Ik mocht ze hebben! Ik hoefde nog maar 1 vierkantje af te haken en dan had ik er precies genoeg voor een klein dekentje. Dat heb ik nu eindelijk in elkaar gezet en hij is toch leuk geworden!
handig als je kind kan haken!

Nou had ze ook nog een paar kleine vierkantjes gehaakt en als ik er nog een paar bij haak is het vast wel genoeg voor een bijpassend kussen. Staat erg leuk op m'n steigerhouten tuinbank, al zeg ik het zelf. Dus kindlief; dank je wel!

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...