donderdag 2 juni 2011

Herinnert u zich deze nog,nog,nog,nog........

 Gisteren had ik (rijkelijk laat natuurlijk zoals altijd) bedacht dat ik voor Suus nog wel even zo'n vreselijk jaren '70 hoedenplankhoedje ging haken. Dit met het oog op alle sanitaire stops (lees wildplassen) onderweg naar Frankrijk.
héééééél jaren '70!
Dat kreeg ik, zoals wel duidelijk is,  niet op tijd af maar Suus..... voor de grote vakantie ben jij de trotse bezitter van een heel vintage hoedenplankhoedje. Hadden wij vroeger ook; samen met zo'n hysterisch knikkend hondje! Misschien kan ik zoiets ook nog wel ergens op de kop tikken en jaaaaa, dan haak ik daar ook zo'n setje van die dobbelstenen bij voor aan de binnenspiegel! Ha,ha zal ze leuk vinden!
Al bedenk ik ineens: heeft ze eigenlijk wel een hoedenplank...........

1 opmerking:

  1. Wat een gezellig blogje is dit! Helemaal leuk dat jullie ons volgen! Veel herkenning, want wij zijn ook al jaaaren vriendinnen en runnen samen ons blogje (helemaal leuk!). Breien doen we niet zo veel, haken zijn we sinds kort aan het proberen, maar beppen zijn we zowiezo erg goed in :-).
    Succes met haken van het 'hoedje' en het bestijgen van d'Alp d'Huez (schrijf ik het goed?!)!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...