dinsdag 7 juni 2011

Zomerjurkje

Er is ook een voordeel aan dat je niemand hebt (buiten klanten dan) om tegen aan te kletsen (zie blog van een paar dagen geleden); je bent namelijk verschrikkelijk productief! Ik wel in ieder geval.
mooi toch?

De kringeltjessjaal is af en omdat we altijd verschillende projectjes in de maak hebben ben ik daar eens tussen gaan spitten.
Zo vond ik een bovenkantje van wat een zomerjurkje moest worden. Daar heb ik me dus op gestort en zie hier het resultaat!

de zomer kan beginnen!









Ik heb het gelijk in de etalage gehangen en meteen al reacties op gekregen (vraag naar het patroontje). Ben gelijk aan de volgende begonnen; het stofje met de uiltjes, waar je nog net wat van ziet op de foto's, wordt het rokje. Alleen het bovenstukje nog even haken. Het patroontje schrijf ik dan direct uit. Wordt vervolgd........

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janine,
    wat leuk dat jullie me volgen en ook nog eens een berichtje achtergelaten hebben.
    Gezellig ziet het hier uit en ik ga jullie gelijk volgen.

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Janine & Suus, wat een beeldig jurkje hebben jullie hier geplaatst. Ik zou het erg graag voor mijn kleindochter willen maken. Zou ik het patroon mogen ontvangen in maat 56? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
    Fijne zondag.
    Groet van Toni

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...