dinsdag 12 juli 2011

Vakantie

'T is zo ver; ik heb vakantie! (Suus niet trouwens, die neemt de honneurs waar)
Elke dag een beetje uitslapen en dan in m'n ponnetje met een kopje koffie buiten in een stoel ploffen, heerlijk! (vooral op dat uitslapen kan ik me erg verheugen..)

Door allerlei gedoe ga ik niet weg en om een beetje in de vakantiestemming te geraken
heb ik besloten me te gedragen alsof ik op een camping in "la douce France" zit.
Dat houdt dus in dat zoonlief en ik vanmorgen naar de lokale streekmarkt zijn geweest (in Frankrijk zoek je tenslotte ook altijd een markt op hè?).

 
 Het is toch net Frankrijk?







We hebben echt dózen aardbeien, pruimen en kersen hebben gekocht die we gedeeltelijk te lijf zijn gegaan en waarvan de rest tot jam gekookt gaat worden (nou ja, áls er nog wat overblijft).

 De hangmat hangt; beetje wiegen in de schaduw,
 beetje lezen, beetje haken, wijntje erbij
(ja ja, het is inmiddels laat in de middag
dus het mag......) straks de bbq aan;
het vakantietempo steekt de kop al op!
Als het weer nou ook nog een beetje Frans blijft
komt onze "vacance du jardin" helemaal goed!












Nog zo'n favoriet plekje....


Groetjes Janine

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit, fijne vakantie!

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook nog lange niet op vakantie, dus dit verhaal doet me helemaal goed :-). Geniet van je vacance du jardin...komt helemaal goed met zo'n jardin!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...