vrijdag 9 maart 2012

Een Lentepoging!!

Dank jullie wel allemaal voor het meeleven (of was het leedvermaak) met mijn ietwat zielige blogje van gisteren.
Goed geblazen allemaal want de wolken zijn weg en we zien Zon!!
(Over waar die wolken naar toe zijn gegaan wil ik het maar niet hebben...)

Ik ben helemaal blij!
Anderen ook trouwens: zie ik net iemand voorbijfietsen in een T-shirt; je kunt ook doorslaan natuurlijk...
Ga ik zo op weg naar huis meteen paastakken kopen en tulpen ofzo:
Lente in huis!
Ramen open, fris windje er door; mag ik ze trouwens eerst wel even zemen...


En als ik dan toch bezig ben..
(Aaaggghh ik krijg toch geen voorjaarsschoonmaaknijgingen?!?


 Er zijn wél heel leuke afbeeldingen van!



Je zou er toch zin van krijgen!


Als ik mezelf als beloning dan ook nog een tompouce beloof...
Met de woonkamer beginnen dan maar, dan de keuken (jak, boven op de kastjes) en daarna de slaapkamer..
  

Of doe ik zoals Suus altijd zegt: Schoonmaken??
Ja hoor, ik kan er uuuuuren naar kijken....







Groetjes, Janine

4 opmerkingen:

  1. Zolang ik werk en de weekenden niet in m'n eigen huis doorbreng zal het altijd wel met de franse slag gebeuren, want ik moet nog zoveel andere en veel leukere dingen doen! Wij hebben de creatieve genen geerfd Janien, de schoonmaakgenen zijn aanwezig maar we hebben er geen overdosis van!! Ik weet niet hoor, maar ik kan er heel goed mee leven, je kunt niet alles hebben!
    Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik heb de tulpen en narcissen net neer gezet en manlief oppert zojuist dat ie morgen tompoucen gaat halen, hoe toevallig en lekker, fijn weekend dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je jezelf uitdost als op de plaatjes is het misschien ook wel leuk! Kijk dan doen wij tegenwoordig dan weer niet. Misschien toch eens proberen? groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als werkende vrouw vind ik het al een hele prestatie om wekelijkse schoon te maken en met die lente schoonmaak daar wacht ik nog wel wat mee, er zijn inderdaad leukere dingen te doen.

    Je plaatjes zijn wel heel leuk!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...