woensdag 30 oktober 2013

Klussendag

Het is weer eens zo ver;
we zien door de bomen het bos niet meer
Te veel "projectjes"
te veel nieuwe wolletjes,
te veel leuke stofjes
(voor weer nieuwe projectjes),
te veel ideeën,
te veel half af dus...
Ach ja, er is ook zo veel leuks en we willen ook alles! 
 Maarrr vóór we met iets nieuws mogen beginnen
moet er echt eens wat af...
En onder het mom:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag allemaal kunt afmaken,
(hmm, da's volgens mij niet echt de uitdrukking maar goed)
gaan we vandaag dus eindelijk
randjes haken aan gebreide keukendoeken,
 een baard aan de bijbehorende myboshi muts maken
 de capuchoncol afbreien









Gaat Suus de grannyplaid afhechten
en ik ga zien of ik mijn vloerkleed eindelijk af krijg
om maar eens mee te beginnen...
 
Morgen foto's bewijs!
 
 
 
 
Groetjes Janine

6 opmerkingen:

  1. 'Morgen foto's bewijs'.... dat is een goede stok achter de deur!
    Wat een bekend probleem hé, volgens mij hebben heel veel handwerksters last van dezelfde 'aandoening'...... er is ook veel te veel leuks en moois te vinden op internet. 'Vroeger' was het een stuk makkelijker, toen moesten we het doen met de bladen die je in de winkel moest kopen en kwam er veel minder leuks en moois onder onze aandacht...
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's morgen ;-)

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh....en dat allemaal in 1 dag??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZOOOOOOOOOOOOO herkenbaar :) :) ook hier liggen er zeker 20 breiwerkjes , aan sommige wordt regelmatig wat gebreid, sommige liggen al jaaaren om nog maar te zwijgen van de 2 tassen vol kruissteekwerkjes die ik heb :( zal ik jullie voorbeeld misschien eens volgen????
    Foto's als bewijs is misschien een motief :) En het is net wat je zegt, er is teveel aanbod en te weinig handen en te weinig tijd, HELP!
    Maar als jullie dit in 1 dag klaar krijgen.... hoedje af!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, grappig dat je ook een baard aan de muts maakt. Ik heb ook juist 4 baard-mutsen gemaakt, hihi. Staat zó maf! :) De rood-gemeleerde wol is prachtig zeg, ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou voor mijn petekind nog snel een baard willen haken voor zijn kerst...nadat hij op facebook zette : ik wil een baard voor kerstmis ;)
    Heb je daar ergens een patroon van????

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...