woensdag 18 januari 2012

Workshop Poef van Nooodle

Afgelopen zaterdag hadden we een workshop poef haken. 3 zussen en 1 schoonzus die hun (schoon)moeder een workshop cadeau gaven. Hoe leuk is dat?
En ja, het is ook zo wat om haar alleen te laten gaan dus.... de bedenkers gingen zelf gezellig mee!
Dat werd een hééél gezellige middag!
Het begon al goed: schoondochter: ik kan niet haken hoor!, 1 van de dochters:Nou  ik weet niet of het wat voor me is, ik heb niet zo'n geduld...
Oké dan!
Eerst maar kleurtjes uitkiezen, het patroon doornemen, hoe gingen vasten ook al weer en stokjes?

Helemaal enthousiast ging iedereen aan de gang en natuurlijk heb je met haaknaald 12 snel een aardig stuk gehaakt.


Dat geduld is er best wel...

Fout? Hoezo! Dan nog maar even goed de beschrijving lezen.. Oké, toch maar uithalen dan. Gelukkig dat het zo snel gaat!


Voor iemand die niet kon haken was ze wel heel snel! (de koude kant kan ook wat..)

Suus kijkt kritisch toe

Conclusie: haken is niet moeilijk en met z'n allen is het dikke pret!



Groetjes Janine en Suus



5 opmerkingen:

  1. O, wat ziet dat er gezellig uit! Ooit heb ik ook eens een poef 'omgehaakt'. Ooit door mijn moeder gemaakt van een oude wasketel, heb ik 'm van een gehaakt jasje voorzien. Ik zal het binnenkort eens plaatsen op mijn blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau-idee. En wat een gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit...en ook mooie resultaten.
    Ik vraag me altijd af of dit niet zwaar werk is met de dikke haaknaalden en materiaal..

    Ik ben aan de brei maar haken doe ik liever..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige workshop. Waarmee wordt de poef opgevuld?
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag, kan ik bij jullie ook de binnenzak kopen voor die gehaakte poef? Hoor het graag
    . MVG Diny Jasperse

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...